Методична проблема
Методична
проблема Шевченківської
ЗОШ І-ІІІ ступенів №1:
«Формування компетентної особистості шляхом використання інноваційних
технологій»
Завдання:
1. Ґрунтовне вивчення та
практична реалізація Державних стандартів початкової та базової середньої
освіти, державних програм і положень навчальних планів, підручників, розуміння
їх особливостей і вимог.
2. Вивчення державних документів,
нормативних інструкцій, положень.
3. Розвиток традиційних і пошук нових високоефективних форм і методів методичної роботи.
4.Створення оптимальних умов для
вчителя, який вміє працювати, проявляючи ініціативу, ставить масштабні
практичні завдання й уміє їх використовувати.
5.Різнобічний розвиток обдарованих та здібних учнів
через введення профільного навчання та факультативів; спецкурсів допрофільної
підготовки.
6.Формування творчого працездатного колективу та
запровадження елементів інноваційних технологій навчання у навчально-виховний
процес.
7.Пропаганда та поширення
педагогічного досвіду.
Основні напрямки діяльності методичної ради
Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
№1
1. Урахування особливостей
сучасного навчального процесу, його змісту й структури, циклів життєдіяльності
учнів. їхніх здібностей, інтересів і нахилів.
2. Експериментальна діяльність.
3. Організація роботи з
обдарованими дітьми. Участь учнів школи в І, II етапах предметних олімпіад;
конкурсах різних рівнів.
4. Впровадження в роботу
методичної ради і шкільних методичних об'єднань інноваційних форм і методів
роботи.
5. Організація і проведення
представницьких педагогічних заходів: педагогічної виставки, творчих звітів,
педагогічних читань.
6. Вивчення стану та результатів
викладання навчальних предметів.
7. Оформлення матеріалів щодо
стану фахової та методичної підготовки, творчої активності вчителів, які атестуються
у 2013/2014 н.р.
8. Проведення курсової
перепідготовки педагогічних працівників, які її потребують.
9. Надання необхідної
науково-методичної допомоги вчителям, які її потребують.
10. Аналіз організації навчально-виховного процесу в
школі.
|